Buraya Reklam Verebilirsiniz. :)

OYUNLAR İÇİN GEREKLİ PROGRAMLAR


Oyunu yüklediniz ama ardarda çıkan hatalardan ötürü oynamadınız gitti ! 

Sizde bu sorundan muzdarip iseniz konuyu okumaya devam edin..

Öncelikle şunu belirtmekte yarar var. 
Microsoft oyunların çalışması için bazı programlar yayınlar. 
Bu programlar oyunların adeta bel kemiği niteliğindedir. 
Programlar olmazsa ya açılmaz ya da tam performans sağlamaz...

İşte bu konuda ihtiyacınız olan programları paylaşacağım.

Öncelikle Her Oyun Bir İhtayaç Olan DirectX'in ne işe yaradığını alltaki linkten inceleyebilirsiniz.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

BİLGİ ! 

x86 > 32Bit Bilgisayar   x64 > 64Bit Bilgisayar anlamına gelir. 
Bunu öğrenmek için Bilgisayarım>Özellikler e bakabilirsiniz. 

(ÖRNEK : 64 Bit İşletim Sistemi) 


Resimlerin Üzerine Tıklayarak Büyük Halini Görebilirsiniz...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Mevzu bahis oyun ise öncelik HER ZAMAN ekran kartı sürücüsündedir... 

Ekran kartının hem bilgisayar ile hem de oyunlar ile tam uyumlu ve performanslı çalışması için
GÜNCEL ekran kartı sürücüsünün yüklü olması  ŞARTTIR !

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ekran Kartınızın tam modelini öğrenmek için 
Başlat>Çalıştır tıklayın ve"dxdiag" yazın, Enter a basın.
Açılan pencereden Ekran Sekmesine Geçin 

(ÖRNEK: ATI Radeon HD 5670)



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sıra Ekran Kartı Güncellemesinde...

Dünyada iki adet ekran kartı chipset üreticisi vardır; AMD ve NVIDIA
Ekran kartınızın markası değişebilir ama chipsetleri bu ikisinden başkası olamaz. 
O nedenle işimiz bu iki chipset üreticisinin sitesinde olacak. 

(AMD firması 2006 yılında ATI firmasını satın almıştır.)

AMD Ekran Kartlarının Sürücü İndirme Sitesine BURADAN ulaşabilirsiniz. 

(ÖRNEK: Radeon HD 5670 Modeli İçin) 




NVIDIA Ekran Kartlarının Sürücü İndirme Sitesine  BURADAN ulaşabilirsiniz. 

(Not: Ben ATI kullandığım için net gösteremeyeceğim. Lakin size uygun kartı üstteki linkten seçebilirsiniz..)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sürünüzü yükledikten sonrası çok kolay :) 
Verdiğim programları inidirip kuracaksınız...

ÖNEMLİ NOT ! 
Altta tüm programların RESMİ MICROSOFT SITESI linkleri verilmiştir. 
Virüs yahut farklı bir tehlike arz edecek herhangi bir unsur YOKTUR ! 

 Not: Bilgisayarınız için uygun sürümü yükleyiniz.
ÖR: X86-32BİT sistem / x64, 64bit sistem demektir.


LİNKLER 








Hazırlayan : alicansaglam

Yorum Gönder

119 Yorumlar

  1. BENİM BİR SORUM VAR BU İNTERNET CAFEDEKİ PC LER 2 GB RAM;I VAR 80 90 TANE OYUN VAR AMA HİÇ KAMIYOR BUNUN SORUSUNU ÇOK MERAK EDİYORUM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oradaki oyunlar oturduğunuz bilgisayarlarda yüklü değildir. Farklı ana makinelerde yüklüdür. Ve o pc'ler onları kaldırabilecek şekilde güçlüdür. Oyunlar ağ bağlantıları üzerinden tüm pc'lere aktarılır.

      Oyunun bulunduğu klasörü gösterirseniz zaten görürsünüz. Dediğiniz gibi bir durum yok.

      Yeni modern cafelerde artık pcler çok güçlü alınarak dizayn ediliyor o nedenle yenilerde oyunlar o pclerde yüklü olabilir.

      Sil
    2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

      Sil
    3. 2 katlı 80 adet bilgisayar olan bir cafe de 4 sene çalıştım. ve sizin söylemiş olduğunuz bir şekilde sisteminiz yoktu. bütün oyunlar kendi makinasında yüklü bir şekilde oynanıyordu.sistemleri kendimiz kuruyorduk. sizin söylemiş olduğunuz sistem de bizim film müzik dizi arşiv olan makinamızdan kısa yollar vardı diğer bilgisayarlara. i7 intel işlemci 16 Gb Ram 6 Terabayt Hard Disk Arşivimiz Vardı. bu özelliklerdeki makinada bile kasıyordu :) sizin söylediğiniz sistem çok sıkıntılı bir sistem. düşünsenize hard disk arızası yaptı koskoca 80 bilgisayarlı cafe de kimse oyun oynayamıyor :))

      Sil
    4. Benden farklı bir şey söylememişsin. 2GB ramli bir pcde kaç GB harddisk olacak. En fazla 30Gb koyuyorlardı. O pcler de en fazla GTA SA açabiliyordu. İ7 işlemci olan bi pcnin ağa da farklı numaralara da ihtiyacı yok zaten.

      Sil
    5. Microsoft .NET Framework 3.5 bu program bnm pc de yüklenmiyor windows 10 nu yükleyince pearls peril çalışmadı bnm yardım lütfen

      Sil
    6. Bu oyunla ilgili bir sorun @aysenakcil. Yabancı forumlara baktım facebook ve microsoftun güvenlik sertifikaları sebebiyle anlaşamadığını gördüm. Sen yine de "Microsoft Edge" "Google Chrome" "Mozilla Firefox" gibi farklı tarayıcılar ile oynamaya çalış. Lakin yapılacak pek bir şey yok. Olnarın düzeltmesinin bekleyeceğiz.

      Sil
    7. vermiş olduğunuz dll linkinden dosyayı indirdim ama arşiv bozuk hatası alıyorum. size zahmet bi bakabilir misiniz. şimdiden teşekkür ederim

      Sil
    8. Lutfen cevap verin minecraft onceden açılıyodu format attım çalışmıyo artık java indirdim çalışmıyo crash report veriyo youtubedekilerde yalan yapamıyorum hangi programlar gerekli ve çözümünü anlatın lütfen

      Sil
  2. Kardeşim eline sağlık çok beğendim paylaştığın programları helal olsun sana :D

    YanıtlaSil
  3. kardesim atı yukledim ee ne yapmam gerekio hala oyuna girince ekran sürücülerini yükleyiniz gibi directx hataları çıkıyor bi yardım etsen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam olarak hangi oyunda hatanın nasıl çıktığını açıklarsan daha iyi yardım edebilirim. Bu hatanın bir resmini iletişim bölümünden form doldurarak iletmen daha çabuk çözüme kavuşman için yardımcı olacaktır.

      Sil
  4. hocam bir şey söyleyeceğim ben AMD Radeon HD 6800 kullanıyorum yaklaşık 2 ayn önce her şey normaldi taki oyunlar birden kasmaya başlayıncaya kadar her şeyi denedim ama bir sonuç alamadım sorun sizce ne olabilir ? :-?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ekran kartı gayet iyi, üst düzey bir kart. Kasma kartın performansından değil o kesin. Bundan sonra en büyük neden işlemci olur. Eğer işlemci de i5 veya i7 gibi yeni nesil mimari ise kasanın içinde toz birikmesi fanların düzgün çalışmasını engelliyor olabilir. Kasayı bir temizlemekte fayda var bence.

      Bu temizleme işlemini yapmadan önce coretemp gibi bir program ile işlemci ve ekran kartının sıcaklık değerlerini kontrol et. İnternetten olması gereken normal sıcaklarını biraz araştır. Eğer normalin çok üstünde oluyorsa sorun sıcaklık olabilir.

      http://www.technopat.net/forum/ adresinden foruma üye olarak tüm donanımsal ve sistemsel sorunlarını dile getirebilirsin. İyi bir sitedir. "Teknopat"lar orada toplanır ;)

      Sevgilerle :)

      Sil
  5. Kardeşim pc benim çalışmayı durdurdu hatası veriyor neredeyse tüm oyunlarda 500 mblik oyunlarda bile

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer değilsen şiddetle windows 8.1e geçmeni tavsiye ederim. Bu işlemleri de muhakkak yapman gerek.

      Küçük de olsa bir ihtimal oyundan kaynaklanan sorunlar olabiliyor tabi onu da düşünmen gerek. Sorunlar hakkında ayrıntılı bilgi içeren bir iletişim formu doldurursan sorunlarını çözebiliriz belki ;)

      Sil
  6. kardeş benim ekran kartım şu:
    Intel G41 Express Chipset
    ben ekran kartını nasıl güncelleyebilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,

      Senin ekran kartın maalesef yok. Bu kart sandığın şey aslında intel işlemcinin grafik yongası. Leptop kullanıyorsun büyük ihtimal intelin web sitesine girerek işlemcinin sayfasından gerekli sürücüleri bulabilirsin.

      Sil
  7. kardeşim benim ekran kartım şu:
    Intel(R)82945G Express Chipset Family
    benim ekran kartım varmı ya da yokmu ?
    Omsi Bus Simulator oyununu açınca starta basıyorum yanıt vermiyor ardından donuyor :)
    Bu durumda ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyük ihtimalle Laptop kullanıyorsun. Sende ekran kartı yok. İşlemcinde bulunan bir yonga sayesinde görüntü alıyorsun. Bununla (işlemcideki GPU ile) değil oyun oynamak oyun açmak bile çoğu zaman başarı oluyor. Oyunun açılmaması veya çok fazla donması gibi sorunların olması çok normal.

      Sil
    2. Alican Abi lütfen yardım et bilgisayardaki hiçbir oyun acılmıyor bak sana özelliklerı atıym:AMD FX(tm-8300 Eight-Core Processor 3.30 Ghz 8.00 Gb RAM 64 bit işletim sistemi abi toplama bı pc ilk aldıgımda windows 8.1 di windows çöktü daha sonra bir tanıdıga göturduk ve oyun pc si için win7 yaptırmak daha iyi olur dedi yaptırdık.gta 5 oynuyodum fifa 16 oynuyodum pes 16 oynuyodum abi son kalıte hıc kasmıyodu bırden bıre gta dan attı ve bır hata verdı suanda abi hiçbir oyun acılmıyor minecraft gta 5 fifa 16 hiçbiri acılmıyor abi ben bu pcye 3300 verdım abi kazıkmı yedım ya lutfen yardım et abi sence win kac kullanayım ve nelerı yuklemem gereklı lutfen soyle ya off :(

      Sil
  8. selamun aleykum windows 8.1 kullanıyorum bilgisayarıma oyun yükledim çalışma durduruldu diyor sebebi nedir bilgisayarım oyunu kaldıra bilcek güçte ama bu hatayı verdi yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunları yaparsan sorun kalmayacaktır.

      Sil
    2. abi şimdi windows 10 oldum 7 ye geçemiyorum sıfırla dedim mi %30 olduktan sonra sorun oluştu diyo

      Sil
  9. faydalı konu. teşekkürler. (h) (o)

    YanıtlaSil
  10. hocam belli bir zamandan sonra konuyu hortlatmak istemezdim ancak sorunum çok farklı ve götürdüğüm hiçbir mekan fayda etmedi. Dell inspirion marka laptopa sahibim 2013 yılında aldığım bu notebook da 2 ekran kartı var biri nvidia gt 525 diğeri ise gömülü bir hd graphics 4000. Neyse 2 yıl oyun oynadıktan sonra pc ye minecraft yükledim ve pc aniden kapandı o andan sonra nvidia ekran kartına control panelinden ne zaman bir oyun göstersem oyuna menüsüne giriyor ve 5 saniye içinde aniden kapanıyor. Ancak iptal edip grafik ayarlarını gpu ya ve gömülüye verdiğimde oyunlara girebiliyorum dell teknik servisi dahil kimse bu sorunu çözemedi. Belki bilen vardır diye buraya yazıyorum götürmediğim yer kalmadı ilgilenen olursa teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burası forum olmadığı için konu hortu olmaz :)

      Gelelim sorununa. Benim aklımda iki seçenek var. Sorun grafik sürücüsü olabilir.. Nvidianın sitesine giderek en son sürücüyü indirmeni tavsiye ederim.

      Diğer ihtimal ise soğutma sorunu. Mantıksal işlemci(CPU) ve grafik işlemci (GPU) oyun esnasında çok ısınır. Son 10 küsur yıldır bu bileşenlere koruma mekanizması konuluyor. Aşırı ısınma olduğu anda pc direk kendini kapatıyor. Soğuyunca tekrar açıp kullanabiliyorsun.

      Şimdi senin dediğin duruma bakacak olursak; sen işlemcinin grafik yongasıyla oyunu açıp oynuyorsan ısınma sorunu işlemcide değildir. Demek ki grafik işlemcide bir sorun var. Bilgisayarın parçaları söküldü ise soğutma bileşenleri arasındaki termal macun gitmiş olabilir daha kötü içinde farklı bir şey kalmış ve soğutma sistemini engelliyor olabilir. Bu sebeplerden dolayı soğutmaya dikkat ederek testler yapmanı öneririm. Core temp ve gpu temp gibi basit programlar ile bu bileşenlerin ısılarını anlık olarak takip edebilirsin. Eğer 100 derecenin üstüne çıkarsa kendini kapatması çok normaldir.

      Umarım dediklerim işine yarar. Sonuçlardan haberdar et beni. Anlamadığın bi nokta varsa sorabilirsin de ;)

      Sil
    2. kardeş oynadığım oyuna pc ye format attıktan sonra giremiyorum şu hatayı veriyor :
      ---------------------------
      Wolfteam
      ---------------------------
      A hardware TnL device was unable to be created. This could be due to either not having DirectX 8.1 installed or not having a hardware TnL capable video card. Both of these are required to play Wolfteam and although you can continue to play the game by pressing OK, please note that it is not officially supported and may result in crashes, lockups, and poor performance.

      DirectX8.1 i indirdim kurdum pc yi yeniden başlattım olmadı directX9 u indirdim kurdum yeniden başlattım gene olmadı . sonra başlat / çalıştır/dxdiag yöntemini denedim olmadı oyunu sildim tekrar kurdum aynı girmiyo pc nin markası HP profosyönel yardım edermisin tüm yapmam gerekenleri yaptım
      Lütfen yardım edebilirmisin... KAFAYI YİCEM ! @-) ;-( (EKRAN KARTI NVDIA)

      Sil
  11. sayın abılerım yenı bilgisayar aldım oyunu yukledım 0x82000015 diye hata verıyor

    YanıtlaSil
  12. öncelikle merhaba kardeşim benim bir sorunum var 2 hafta önce online olan tüm oyunları açabiliyordum fakat şimdi ne oldu bilmiyorum online oyunlar açılmıyor MTA : bağlantı zaman aşımına uğradı diyor combat arms eu da oyunda olarak gösteriyor ama oyunda değilim LFS BAĞLANMIYOR yardım edebilirmisin ne yapmalıyım acaba ? interneti 5 hafta önce sınırsız geçirdik sonra bugün bi mesaj geldi internetin iyilik kotası doldu hızınız 8 mbit den 3 mbit e düştü ondanmı acaba nasıl düzeltebilirim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnternet oyun isteğine geç cevap veriyor. İnternet sağlayıcınla görüş bence.

      Sil
    2. Hocam Benimde Formatatmadan gta çalışıodu.ama format atıktan sonra gta yı indirdigimde Oyuna bastıgımda Ne Ekra Gelio Ne de Hata Verio..Fakat görev yöneticisinde gozukuodu.Lütfen Yardımcı Olursanız Çok memnun kalırım.

      Sil
  13. hocam yeni leptop aldım özelliklerini yazayım hemen asus x552l i5--- 6gb ram var---nvida geforce 820m--- direxct 11---- 1,7+2,4ghz işlemcilerim var--- windows 8,1 ama gel gelelim oyunları açmıyor gta san andreas call of duty modern warfare4 gibi oyunlarım var açmıyor bi el atsan program gerekiyorsa link atsan çoook sevinirim gerçekten kolay gelsin..... he bu arada gta 5 i kaldırır mı onu da söyler msin

    YanıtlaSil
  14. amd radeon hd 5600/5700 nasıl güncelleyebilirim heryerde parayla güncelliolar

    YanıtlaSil
  15. s.a alican aga benim bilgisayarıma önceden gta 4 yüleniyodu ama şimdi yüklenmiyo şimdi sana bilgisayarımın özelliklerini sayıcam ama .ilk aldığımda windows7ultimate ama şimdi windows8.1 pro orjinal 2013 microsoft corparation ram:8 ekran artı:2 işlemci : amd FX(tm)-8150 eight-core processor 3.60GHz 64bit işlemci ama vasual c++ diye bir program var yüklenmiyo nasıl hallederiz bunu bi yol göster bana

    YanıtlaSil
  16. slm arkdaşlar ben yıllardır kasma sorununu gideremedim benim laptop DELL Özellileri i5 işlemci hızı 2.50 ekran kartım da 16 gb ekran kartım Nviada geforce 525M 1 gb 2tane ekran kartı var diğeride intel (R) HD GRAPHİCS 3000 wolfteam da kasıyor ekran kartım güncel NET HIZIM DA 6 MHBS BANA YARDIMCI OLACAK VARMI KAÇ DEFA FORMAT ATTIM DA Yine aynı oyunuda sildim yeniden yükledim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Masaüstüne sağ tıkla nvidia denetim masasına gir.3D ayarlarının yönetilmesi seçeneğinin altında program ayarlarına gir. Oradan ekle de ve oynamak istediğin oyunu seç. Akabinde program için tercih edilen grafik işlemcisini nvidia olarak değiştir uygula. Oyun oynarken pc pişe bağlı olsun ve denetim masasında güç ayarlarından yüksek performans seçili olsun. Bunlar donmayı giderir.

      Sil
  17. Ben Pes 2016 Yükledim uygulama düzgün olarak başlatılamadı 0xc000022 hatası alıyorum Bilen varsa yardım edebilirmi antivürüs programı dediler kaldırdık pesi yükledik olmadı bu hatayı bir türlü çözemedim lütfen yardım edermisiniz nasıl cözebilirim bu hatayı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Windows Defender ayarlarına giderek dışlama ekle de. Pes 2016'nın kurulu olduğu klasörü dışla (bunun nasıl yapılacağı ile ilgili internette çok fazla kaynak var.)

      Ardından tekrar crack işlemi yap. Oyun çalışacaktır.

      Sil
  18. Alican bey ben dediklerinizi yapmaya çalıştım ama olmadı..win 10 kullanıyorum ve sisteminizde en son sürüm zaten mevcut diyo..ams dll. dosylarını kuramadım çünkü deletefile code 5 erişim engellenndi uyraısı aldım..hiçbi oyunu açmıor 6 gün önce aldım pc yi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Programları çalıştırırken yönetici olarak çalıştır diyin. Yönetici izni olmadığı için sorun çıkıyor olabilir. Veya indirme sırasında hata oluşmuş olabilir. Yeniden indirmek belki çözer bu sorunu.

      Sil
  19. PES 2016 yukledim ama acmiyo. ReleaseSRWLockExclusive.dll yazilib. Sonunda da DLL KERNEL32.dll yazilmisdir. Ne yapmam gerekiyo nolursnunz yardim edin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Windows Defender ve/veya antivirüs yazılımlarını devredışı bırakarak crack uygula açılır.

      Sil
    2. Başka önerebileceğin bir şey varmı

      Sil
  20. Hocam merhabalar. dediklerinizi uygulamadan önce birkaç sorum olacaktı. Öncelikle sistemim gtx 860m işlemcim i7 4710 hq, ben de nba2k16 ve WRC5 World rally oyunlarını windows 10'a geçmeden önce beklediğim performansı alamasam da en azından oynayabiliyordum. şimdi windows 10 a geçtim ve nba2k16 20 saniye çalıştıkan sonra önce altta geforce sürücüsüyle ilgili bir hata verip sistem kurtarıldı falan dedi. daha sonra hiç açılmayarak D3D11 create device failed with error code 0xffffffff87a0004.This application requires Dİrect3d 11 installed, runing a Gpu with Direct3D 10.0 feature set or greater, and a cpu with SSE3 or greater hatası aldım. şu an ekran kartı sürücüsünü indirip kurdum sadece, dxdiag'dan baktım sistemin directx sürümü 12 diyor oluşturucu kısmında geforce gtx860 var ancak geçerli görüntü modu ve monitor kısımlarında YOK yazıyor sorun bununla alakalı mıdır ? Şu anda sizin verdiğiniz linklerden indirme işlemlerini tamamlarsam sorun hallolucak mıdır? ayrıca sizin verdiğiniz dosyalar güncelliği ve ya sistemin genel işleyişini kötü etkiler mi ? Elimden geldiğince kısa açıklamaya çalıştım umarım yardıcı olabilrisiniz. Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sorunu bir önceki veya birkaç önceki sürücüyü indirip yükleyerek çözebilirsin. Bazı sürücüler sorunlu oluyor. Ben 22 eylülde çıkan sürücüyü kullanıyorum mesela. Sorunsuz olduğu için güncelleme gereği duymuyorum.

      Sil
    2. kardes dll dosylari indirme lini kirk duzletirmisin nolur gta 5 oynamak cok istiyorumda

      Sil
    3. Link güncellendi. Açılan sayfada dll dosyaları yazan klasöre tıklayıp sol üstten indire basarak indirebilirsin.

      Sil
  21. 19-04-2016 olarak bunlar güncelmidir yoksa güncel programları gelmişmidir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardes giriyorum beni dropboxa yonlendiriyor ve 429 hatasi aliyorum

      Sil
    2. kardes kizcakin biliyorum ama benim gta 5 crcak neden crcak param olmadigndan ben gta 5 indirdim torrentle degil (sitenin adini vermiyim) indirdim setupdi kurdum kod parayla alindigi icin bende crcak yapmak zorunda kaldim craci yapip bisey farketdim oyunun hic bir dosyasi yok bende o dasyalarin bazilrini buldum ama bazirini bulamadim ve sizden istegim gta 5 dosyalarini nerde bula bilirim ?

      Sil
    3. Bu konuda destek için oyunu indirdiğin siteye gideceksin işte. Bu işler böyle

      Sil
    4. amd Radeon hd 7400 ekran karını nasıl güncelleyebilirim işletim sistemi wim10

      Sil
    5. Aynı işlemleri yapacaksın.

      Sil
  22. kardesim birsey soracam oyunu actıgımda oyun calısmayı durdurdu diyo ama arkadasımın bilgisayarında oyun acılıyor onun sorunu nedir acaba. bide oyun kopya

    YanıtlaSil
  23. Kardesim bir sey soracam benim islemci :Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q6600 @2.40GHz , 64 bit islemci ve yuklu bellek 8 gb ama oyunu actigimda durduruldu diyo onun sebebi nedir acaba

    YanıtlaSil
  24. Alican Abi lütfen yardım et bilgisayardaki hiçbir oyun acılmıyor bak sana özelliklerı atıym:AMD FX(tm-8300 Eight-Core Processor 3.30 Ghz 8.00 Gb RAM 64 bit işletim sistemi abi toplama bı pc ilk aldıgımda windows 8.1 di windows çöktü daha sonra bir tanıdıga göturduk ve oyun pc si için win7 yaptırmak daha iyi olur dedi yaptırdık.gta 5 oynuyodum fifa 16 oynuyodum pes 16 oynuyodum abi son kalıte hıc kasmıyodu bırden bıre gta dan attı ve bır hata verdı suanda abi hiçbir oyun acılmıyor minecraft gta 5 fifa 16 hiçbiri acılmıyor abi ben bu pcye 3300 verdım abi kazıkmı yedım ya lutfen yardım et abi sence win kac kullanayım ve nelerı yuklemem gereklı lutfen soyle ya off :( ve abi amd nin ekran kartı sürücüsünü yukledıkten sonra youtubede vıdeolar kasmaya basladı lutfen abi yardımcı ol cok ugrastım bıse bulamadım :::::::(((((((

    YanıtlaSil
  25. Kardeş Bugün 20 Mayıs Ve senden Cevap Bekliyorum

    1- Bugün Wİn7 Den win10 Geçtim İyi Güzel Oyunları Oynadım 2 Saat Sonra Kapattım Bir daha açtım Oyunlar AÇmadı Ekran kartına baktım Kod 43 Güncellemeleri Yapmıştım Zaten Sonra Devre Dışı bırakıp Aktif Ettim İşaret Gitti Oyunları Açmıyor 12 SAat oldu Oyunları Açamıyorum Şuan Bİle Program İndiriyorum Nvdia Geforce 420M ekran Kartım Driverini İndriorum İnşallah Olur 12 Saatir Bu Sorunla Uğraşıyorum

    YanıtlaSil
  26. Kardeşim süpersin.Sadece Dll dosyasını yükledim dazır dazır açılıyor oyun.Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  27. Selam kardeşim benim sorunun windows 10 yükledikden sonra oyunlara girmedi bunları harfi harfine uygularsam sorun çözülürmü yani win 10 nu boşuna yüklemek istemiyorum Ekran kartı: ATI radeon 5650

    YanıtlaSil
  28. selam kardeşim. ben windows 10 yüklediğimde oyunlar açılmıyordu sadece league of legends açılıyordu bu işlemleri yaptığımda sorun çözülecekmi boşuna tekrar win 10 yüklemek istemiyorum ekran kartı: ATI radeon 5650

    YanıtlaSil
  29. benim bilgisayar bana sormadan windows 10a geçmiş şimdi çoğu programı win7 deki gibi kolay açmıyor o deyilde binbir emekle indirdiğim microsoft flight simulator oyunu düzgün çalışmıyor diğer programlarda da açacağım zaman hep siyah ekran çıkıyor karşıma ve uzuuuuuun bir sürede gitmiyor bi çözümü varmı acep (NERDEN GEÇTİYSE WİNDOWS 10A )

    YanıtlaSil
  30. sağol kardeş eline sağlık

    YanıtlaSil
  31. birde ets 2 de 1.24 sürüm şehir seçip eğitime gireceğim zaman oyun donuyor bir bilgin varmı

    YanıtlaSil
  32. merhaba
    benim sıkıntım Grid araba yarışı ile. tüm söylediklerini yaptığım halde hiç bir şekilde çalışmıyor. ne bir sistem hatası ne de bir dll hatası veriyor. öylece bekliyorum açılmasını ama hiç bir hareket yok bunun sebebi oyunun eski olması mı?

    YanıtlaSil
  33. Hocam iyi günler, gerçekten bilgi akan bir paylaşım daha yapıyorum yoldayım, bunun yanında Windows 7 home premium kullanıyorum 6Gb ram amd radeon 7400HD kullanıyorum Ets 2 de kasıyor saçma birşekilde umarım işe yarar taktiklerin

    YanıtlaSil
  34. Merhaba bnm ekran kartım nvidia geforce 7600.Steamden rocket league aldım oyun açılmıyor bunun nedeni ne olabilir?

    YanıtlaSil
  35. Hocam merhaba konuyla alakalımı bilmiyorum ama bnde gt940m ekran kartı var ve rome1 total war gibi cok eski bir oyunu en yüksek ayarlarda baya kasarak oynatıyor anlamadım bi türlü aygıt yöneticisinden ekran kartı driverini güncelledim ama kasma devam ediyor.. Acaba nvidianın kendi sitesinden mi indirmeliydim driverı.. Ama ordan nasıl indircem ve eski ekran kartını fln nasıl kaldırıcam pek bilgim yok o konuda..

    YanıtlaSil
  36. arkadaşlar yardım edin gta 4 indirdim oyunu kurdum oyunu açıyom dinput8.dll hatası veriyor yardım edin lütfen ;-(

    YanıtlaSil
  37. gta 4 indirdim oyunu açıyom dinput8.dll hatası verdi ne olur yardım edin arkadaşlar lütfen :(

    YanıtlaSil
  38. hocam metin2 açarken dll hatası alıyorum hala ne yapacaz

    YanıtlaSil
  39. abi ben format attım içinde sadece java var oyunlar açılmıyor bide adobe flash player microsoft bişi bişi 2010 var ekran kartım Nvidia Ge force gt 525 m neden açılmaz

    YanıtlaSil
  40. Benim sorunum Origin'den Need For Speed aldım. Fakat oyunu yarım saat kadar oynadıktan sonra '' Bir sorun programın düzgün çalışmasını durdurdu. Windows programı kapatacak ve çözüm varsa bildirecek.'' hatası alıyorum ve oyun kendiliğinden kapanıyor. Biraz internet'te sorunumu araştırdım pek bir bilgi bulamadığım için bilgisayara format attım fakat formattan sonra da bu sorun devam etti. Yönetici olarak çalıştır ve uyumluluk modunu da denediysemde olumlu bir sonuç alamadım. Bilgisayarda i7 4770 k işlemci GTX 780 ti ekran kartı, 16 GB RAM 256GB SSD işlemci soğutucusu + 4 tane de extra fan var. Oyun oynarken sıcaklık CPU'da 60 GPU'da 80 derece civarında. Oyunu oynamak için gerekli olan Microsoft visual c ++ 2013'de yüklü.Sizce hata nerden kaynaklanıyor olabilir.

    YanıtlaSil
  41. bu da benim ekran kartı söleyim dedim GeForce 480 iyimi bare ? :-?

    YanıtlaSil
  42. ekran kartım yok oyunlarım açılmıyor dll binkw32 gibi sorunlar var ne yapayım

    YanıtlaSil
  43. kardeşim pcyi yeni aldım hemen bi oyun kurdum fakat oyun açılınca oyun ekranı donuyo yardımcı olursan sevinirim. işlemcim i5, 8gb ram, nvidia geforce 820m 2gb

    YanıtlaSil
  44. Hocam konuyu hort olacak ama cs go yükledim az önce oyuna girdiğimde 10 fps heryer simsiyah saçma bi şekilde karşıma çıktı [ 169 saat oynadım bugune kadar hiç böyle birşeyle karşılaşmamıştım ] format attım bilgisayara lolü arkadaştan direk aldım flash ile ondada 08 fps önceden bundada böyle bi sorunla karşılaşmazdım hadi desem bilgisayarcıya verdim adam ekran kartını vs yürüttü oda olmadı kendim kurdum driverları güncelledim iobitin bir programı ile neyapsam bilemedim bilgin varsa çok mutlu edersin beni şimdiden teşekkürler hocam iyi sosyaller :) (o)

    YanıtlaSil
  45. arma 3 yükledim ama dll hatalarından veriyordu bunları yaptım ama hala aynı hataları veriyor ne yapmalıyım. hatalar 3 tane sırayla physx3_x86.dll ilki bu physx3common_x86.dll ikincisi bu physx3cooking_x86.dll ve sonuncu olarak bu hataları veriyor ve açılmıyor

    YanıtlaSil
  46. arma 3 yükledim ama dll hatalarından veriyordu bunları yaptım ama hala aynı hataları veriyor ne yapmalıyım. hatalar 3 tane sırayla physx3_x86.dll ilki bu physx3common_x86.dll ikincisi bu physx3cooking_x86.dll ve sonuncu olarak bu hataları veriyor ve açılmıyor

    YanıtlaSil
  47. mortal kombat x
    directx error
    your video card or driver do not meet the minumum system requirements hatası alıyorum çözümü nedir pc kaldırıyor

    YanıtlaSil
  48. kardeşim bunlar windows 10'a uygun mudur ?

    YanıtlaSil
  49. kardeşim bunlar Windows 10'a uygun mudur 10'a geçtikten sonra oyunlarda hata almaya başladım yardımcı olabilir misin?

    YanıtlaSil
  50. kardeşim fifa 17 aldım indirdim oyunun baslangıc ekranında oyun kendını kapatıyor bu sorun neden kaynaklanıyor bı yardımcı olabılır mısın laptop kullanıyorum özellikleri de su işlemci :intrl core i5-3230m 2.60 Ghz directx:11.2 windows 10 pro 64 bit ekran kartı:amd radeon hd 7500/7600 series şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  51. hocam bu WONAuth.dll sorununu nasıl çozucem bı yardımcı olur musunuz

    YanıtlaSil
  52. abı benımkı ıntel ekran kartı nasıl yapabılırım

    YanıtlaSil
  53. abi bende gta 5 var bilgisayar Windows

    YanıtlaSil
  54. abi ben gta 5 yükledim oyunu kurumuna başlıyom 6.8 de kalıyo errorr veriyo napmalıyım?

    YanıtlaSil
  55. pes 2017 indirip kurdum fakat dowload dosyası gözükmüyor.oyunu açtığımda dll hatası veriyor ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  56. Bişey sorucam bende orjinal gta 5 var dediğin programları da kurdum fakat script hook 5 dot net i de kurdum fakat ctrl n ye basıyorum hiç bir şey olmuyor sorunu yada cevabı biliyor musun ?

    YanıtlaSil
  57. call of duty moden warfare son oyunu oxc000007b hatası alıyorum yardımcı olurmusnuz

    YanıtlaSil
  58. alican kardesım sa dedıklerını yaptım kardesım olmadı herowarz diye bır oyun yukledım olmadı konu ıle ılgılı yardımcı olursan 0546 641 54 14 numaraya cagrı brakırsan donus yaparım teamweaverle halletme sansın varsa goruselım emegını karsılıksız brakmam bu oyunu oynucam delı oldum 6 saate yukledım yardımcı olursan sevınırtım

    YanıtlaSil
  59. Merhabalar, Benim sorunum kardeşim Oyun ile alakalı Geçenlerde Steam üzerinden Total War Attila Diye bir oyun indirdim. daha önceden oynadıgım oyun severek her neyse oyuna girdiğimde online olarak veya normal olarak 3-4 dk içinde bilgisayar Donuyor bi anda başka oyunlarda olmuyor bu sorun sadece bu oyunda Yani oyunda sorun var desem sanmıyorum daha yeni indirdim . Laptop'uda yeni format attım 0 dan Özelliklere gelince AMD/A10-4600M APU with Radeon(tm) HD Graphics 2.30 hz /8gb ram . Özelliklerim bunlar Çokta iyi olmasa bile oyunu rahatlıkla kaldırabileceğini biliyorum en azından Bir fikrin olursa çok mutlu olurum Teşekkürler

    YanıtlaSil
  60. hocam merhaba,
    kadın başıma pek beceremiyorum oyun hatası çözümlerini dediklerinizi tek tek yaptım ama hala steam_api64.dll hatası veriyor:(

    YanıtlaSil
  61. dostum teşekkürler baya bişey indirip denedim sayende çözüldü çalışmayan birkaç oyundaki sıkıntım

    YanıtlaSil
  62. abi benim ctrl+n çalışmıyor gta5'te yardım edermisin

    YanıtlaSil
  63. Abi gta 5 te oyuna açılırken 3 tane dolan şey gözümüyo oyun başlarken story mod loadıng yazıyo ya orda arka plan resimleri gözükmüyor oyun içinde silahlar ve radyo gözükmüyor ve harita ayarları elan çok kötü duruyor acil yardım edermisin

    YanıtlaSil
  64. abi ben theforest indiriken error hatası veriyor neden

    YanıtlaSil
  65. abi ben theforest indirdim ona tıklıyom uyun açılmıyor error hatası veriyor neden

    YanıtlaSil
  66. abi ben theforest indirdim ona basıyom açılmıyor error hatası veriyor neden

    YanıtlaSil
  67. kardeşim bende metin2 wolfteam açılmıyo

    YanıtlaSil
  68. wolfteam giriyorum direct 8.1 istiyor yardimcı olurmusun

    YanıtlaSil
  69. Abi selamlar ben call of duty Black ops 2 indirdim ama buddha.dll dosyası eksik diye bir uyarı geldi senin yaptığın herşeyi baştan yaptım ancak oyun tekrar aynı uyarıyı verdi ne yapmalıyım? lütfen cevap

    YanıtlaSil
  70. Ben gta5 i pcye kurdum fakat oyuna tıkladığında kumsaati geliyo ama oyun açılmıyo kumsaatide kayboluyo aynı oyunu arkadaş yükledi pcsine oyun açıldı bu oyunu açabilmem mümkünmü 1 haftadır bulamadım çözümü

    YanıtlaSil
  71. rem4 ekran kartı 2 islemci intel croun 2ghz euro turc neyi yükseltiim

    YanıtlaSil
  72. ABİ OYUN İÇİN 4 REEM 6MI YAPİM YOKSA EKRAN KARTINI 2 DEN 3 MÜ YAPIM

    YanıtlaSil
  73. abi 3 gb ram 2gb ekranla 32 bitle gta 5 kaldirarmi com zorla olsada en dusukde dona dona

    YanıtlaSil
  74. 3gb ramla 2gb ekranla 32 bitle gta 5 i zoorla olsada dona dona bile kaldirirmi??

    YanıtlaSil
  75. Kardeşim, sistem gereksinimlerim GTA V'yi medium ayarda yüksek fps ile çalıştırabilirsin diyor. Ama oyuna girdiğimde en düşük ayarda ve çözünürlükte bile yer yer tıkanmalar ve kasmalar oluyor. Çoğu zaman fps değeri 5e kadar düştüğü oluyor. Bir önerin var mı?

    YanıtlaSil
  76. usta bende amd radeon 5000 series ekran kartı var ben bu verdiğin linkteki dosyayı indirdikten sonra ne yapmam gerek ?

    YanıtlaSil
  77. merhaba. windows 10 kullanıyorum.stranded deep oyununu yükledim ancak oyunu açmaya çalıştığımda " uygulamanızada işlenmemiş özel durum oluştu...vs. vs.. Bu %1 sürümü çalıştırdığınız windows sürümü ile uyugun değil "yazıyor. ne yapmalıyım ? saygılar

    YanıtlaSil
  78. merhaba ben windows 10 a format atmıştım bi gün ama bayağı bi uğraşmıştım hep oyunlara girmek istediğimde kernel hatası felan veriyordu dll hataları kafam şişmişti bir gün boyunca yapmaya çalıştım sonunda yaptım ama şimdi format atacağım bunları yüklersem oyunlar açılırmı sorunsuz şekilde

    YanıtlaSil
  79. selamün aleyküm arkdaşlar bir sorum olacak sizlere benim kafam karıstıda simdi ben pc toplattım neyse konuya dönelim pc özelliklerine girdiğimde
    32 bit işletim sistemi yazıyordu bende 64 bit format atmak istedim araştırdım 32 bit pc ye nasıl 64 bit format atılır diye bi siteye girdim ayarladan 64 bit format destekleyip desteklemediğini gösteren bir yer varmış girdim oraya destekliyor diyo ama özelliklere girdiğim zaman sadece 32 bit yazıyodu başka siteye girdim önce normal format atın attıktan sonra özelliklere girin 32 bit işletim sitemi x64 tabanlı işlemci yazması lazım dedi attım formatı yazdı 32 bit işletim sistemi x64 tabanlı işlemci fakat indirdiğim 64 bit formatı açtım bu pc bunu çalıştırmaz yazdı neden

    YanıtlaSil
  80. ben hounds oynuyodum win 10 yükseltmesine geçtim artık oyunum açılmıyo sorunu nedir acaba bu dediklerini yaptım

    YanıtlaSil

Yorumunuz kaydedildi. Denetlendikten sonra yayınlanacaktır.